Friday, October 10, 2008

JEMPUTAN RUMAH TERBUKA NORAKIR NORDIN



اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَآَتُهْ
(Bismillah al rahman al rahim)


SALAM AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN
Sahabat-sahabat yang dirahmati Allah S.W.T; moga berada dengan
kesejahteraan dan kerahmatannya bersama keluarga.
Saya dengan penuh rasa rendah diri ingin menjemput para sahabat dan
kenalan bekas-bekas pelajar SMKSM dengan tidak mengira tahun
persekolahan samada peringkat abang-abang, kakak-kakak mahupun
adik-adik untuk sama-sama hadir ke rumah terbuka Aidilfitri saya dan
keluarga. Sesungguhnya rezeki yang diberikan oleh Allah S.W.T itu adalah
kurnianya untuk sekalian hamba-hambanya untuk sama-sama saling
bantu-membantu, hormat-menghormati dan kasih-mengasihi sesama kita
hambanya. Sesungguh juga majlis ini adalah khusus untuk bekas-bekas
teman SMKSM tanpa mengenal usia.
Harapan saya semoga majlis ini menjadi tali penyambung silaturahim
sesama kita. Insyallah, majlis akan berlangsung dari jam 12.00 AM ke
05.00 PM pada 18hb Oktober 2008 bersamaan 18 Syawal 1429H dialamat
berikut:

No. 253, Jalan Kajang Perdana 2/19
Kajang Perdana
43000 KAJANG
Selangor Darul Ehsan
Tel: 03-87330816
Mobile: 013-3406972 / 016-2613859

Moga-moga majlis ini akan mendapat keberkatan Allah S.W.T hendaknya.
WASSALAM
NORAKIR BIN NORDIN
ROZITA BT SABAMI
NORIMRAN HAKIMI BIN NORAKIR




1 comment:

Anonymous said...

Akir,
Cabaran tol nak sampai umah ko, sesssat memanjang aku, nasib baik ko dpt trace location aku yg telah tersesat dah mengambil aku, kalu x, memang aku trus balik JB jer tadi.
Nasi Briyani ko mmg seedapp..
Anyway TQQQQ..