Tuesday, December 30, 2008

DIMANAKAH MEREKA SEKARANG

Gambar ini pula rakan sekelas isteri saya Kamariyah bte Yusuf (3 A 3) 1985

Duduk Dari Kiri: Zuraini Darman, Hayati, Azizah Awi, Rohaya Asmuni, Sabariah Sabri, Zainab Arshad, Cikgu ???, Kamariyah Yusuf, Oked (Rafiah Sanusi), Hanizah Hashim, Wardina Saim, Rahmah Bain.

Berdiri Dari Kiri: Kamisah Kariman, ???, Maslinda Masnon, Suminah, Saloma Lan, Rosyati Esmon, Asmah Rajikon, Musliha Maarof, Sarimah, ???, ???.

Berdiri Di Belakang: Sabri Othman, Hamidon (Arwah), ???, Zulkifli, Halim Palil, ???, ???, ???, Bakar, ???, Suhaimi Selamat.

Duduk Dari Kiri: Salina, ???, Masjidah Hizazi, Hamsiah (Anis), Anuar Hussin, Cikgu Bakar, Manap Mat, Kamariyah Sukar, Normah Kadio, Saniah Bibit, ????, ????.

Berdiri Dari Kiri: Azizah Sapri, Rashidah (Idut), Zainal, Abd Razak, Jasni Khalid, Jalil Rahmat, Aini, ???, ????.

Berdiri Di Belakang: Saiful Ngaini, Saadon Omar, Shadon, Roslan, Salib, Masnon, Ahmad Basir, Iswayuri Katmon.

Semoga dengan harapan Laman Web ini sedikit sebanyak mampu mempertemukan kembali rakan-rakan seperjuangan yang hampir 21 tahun sejak meninggalkan alam persekolahan. Selepas alam persekolahan tersebut masing-masing membawa haluan membina kehidupan bersama orang yang dicintai. Sejak dari itulah terkadang hanya khabar dimana berada kedengaran dari rakan-rakan yang pernah terjumpa. Setiap kali hari lebaran menjelma masing-masing mempunyai perancangan menyambut Hari Raya bersama sanak saudara.

Namun apabila usia mula menampakkan perubahan fizikal, tatakala itulah mula mengimbas kembali dimanakah rakan-rakan semasa dialam persekolahan dahulu. Gambar yang ada sudah tidak mampu mengenal rakan-rakan yang dahulunya setiap nama meniti di ingatan.

Sekiranya ada rakan-rakan mengenali mereka, jemputlah mereka menyertai kita. Semoga hari raya akan datang Reunion kita akan lebih meriah.

Salam dari Mej Abd Razak sekeluarga.

No comments: