Thursday, April 22, 2010

CORETAN SAYA - RANCANGAN TERBARU

Semalam petang 21 Apr 2010 pada jam 1630 saya telah keluar minum dengan Dr Akir, saya makan goreng pisang manakala Dr Akir memesan mee hoon sup. Dalam pertemuan singkat itu saya ada membuat cadangan untuk mengadakan satu majlis perjumpaan kepada semua bekas pelajar smksm yang berada di sekitara Lembah Kelang, seperti Khairulanuar, Kamarulediham, Pn Rokiyah, Pn Sofiah, Pn Azizah, Pn Norhabibah dan ramai lagi yang belum pernah terlibat dalam perjumpaan yang PEKASA anjurkan ini.

Saya percaya kepada kawan-kawan yang pernah terlibat akan dapat hadir termasuk En Razak Sipit dari Melaka pun pernah turun ke KL semata-mata untuk menjayakan program ini. Ini terbukti beliau pernah hadir semata-mata untuk bermain bowling di Mines. Untuk program ini masa, tarikh dan tempat masih belum ditentukan lagi tapi berkemungkinan dalam masa yang terdekat ini.

Mohon maklum balas kepada saya seperti alamat berikut: azmi.imc@rmc.edu.my, azmi_johor@yahoo.com, azmimedan@gmail.com

No comments: